Leveringsbeleid

Houd er rekening mee dat uw bestelling 7-45 dagen kan ontvangen. Als er meer dan 45 dagen zijn verstreken, stuur ons dan een e-mail op info@weesmooi.nl  om de status van uw bestelling te bekijken. Restituties worden indien nodig via e-mail afgehandeld.

Geeft terug
Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw bestelling is ontvangen, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Extra niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)
Boek met duidelijke gebruikssporen
CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend
Elk item dat niet in originele staat is, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet door onze fout zijn veroorzaakt
Elk artikel dat meer dan 15 dagen na levering wordt geretourneerd

Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@weesmooi.nl

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen (indien van toepassing)
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op info@weesmooi.nl en we sturen je adressen om je pakket te verzenden.
Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als een geschenk en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoed ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als het item bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeau-gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan u te geven, sturen we de gift-gever een terugbetaling en hij zal erachter komen of u terug bent.

Verzenden
Om uw product te retourneren, moet u ons eerst een e-mail sturen op info@weesmooi.nl en dan sturen we u het adres om uw product te verzenden.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u een artikel van meer dan $ 75 verzendt, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.